Το επάγγελμα των ονείρων μου (Ζωιτάκη Πένυ-Β1)

epaggΑπό όταν θυμάμαι τον εαυτό μου ,πάντα ονειρευόμουν να γίνω Νηπιάγωγος. Ένα επάγγελμα που λάτρεψα ,κυρίως από την πολύ μικρή ηλικία μου ,όταν ακόμα πήγαινα κι εγώ νηπιαγωγείο από τις γλυομίλητες και ευγενικές μου δασκάλες .Ήθελα κι έγω να γίνω σαν κι αυτές και να με αγαπούν όλα τα παιδάκια .Να είμαι παράδειγμα προς μίμηση.

Τα επόμενα χρόνια,καθώς μεγάλωνα, σκεφτόμουν πολλών λογιών επαγγέλματα για να ακολουθήσω στην ενήλικη ζωή μου .Πάντα όμως η νοσταλγία να βρίσκομαι κοντά στα αθώα πλάσματα για να παίρνω κι εγώ λίγο από την αθωότητα τους, ήταν έντονη.Η ενασχόληση με τα παιδία σε γαληνεύει και σε κάνει να λάμπεις από χαρά όταν καταφέρνεις να τους μάθεις κάτι καινούργιο ,ή ακόμα να τα βοηθάς να αναπτύξουν ήθος ,καλούς τρόπους, να μάθουν να λειτουργούν σε πνεύμα ομαδικότητας και γενικά να ξέρεις πως εχείς τη δυνατότητα να “μεγαλώσεις” μία καλύτερη γενιά . Με τα παιδιά μπορείς να δημιουργήσεις μια σχέση αλληλοκατανόησης ,με μοναδικό αλλά εξίσου σημαντικό κέρδος την απερίγραπτη χαρά που μπορεί να νιώσει κανείς ,μόνο από το χαμογελαστό πρόσωπό τους.

Τέλος ,θα ήθελα να αναφέρω ,πως αυτο είναι το επάγγελμα των ονείρων μου,και αν καταφέρω να το εκπληρώσω θα είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Όμως, δυστυχώς στις μέρες μας το επάγγελμα των ονείρων μας δεν είναι κι αυτό που μπορεί να σου προσφέρει τα κατάλληλα χρήματα για την επιβίωση μας .
Τέλος!!!

Σχολιάστε

